Digipainatuksella et ammu parveen

digipainatus.jpg

Voit personoida jokaisen tarjouksesi optimoituna vastaanottajalle.


Digitalisaatio on tervetullut työkalu esimerkiksi mainospainojen maailmaan. Enää ei tarvitse hukata markkinointieuroja suuriin esitepainoksiin, joissa kaikissa on sama sisältö.


Leikitään, että olet kauppias, jolla on lähestyvää kesää varten kauppa täynnä tarjouksia. Voit personoida mainoskirjeesi kerrostaloasukkaille parvekekalustetarjouksilla ja tarjota omakotiasukkaille ruohonleikkuria. Jokainen lähettämäsi tarjous voi olla vastaanottajansa näköinen. Voit tulostaa tarjoukseen palaute-elementtejä, viivakoodeja, mitä tahansa, millä voit varmistaa kampanjasi toimivuuden.


Digipainokoneiden kehitys on tällä vuosikymmenellä ollut huikeaa. Laatu on parantunut huomattavasti eikä digipainetun tai offset-painetun tuotteen eroa ei enää huomaa.


Sinun ei tarvitse kuitenkaan miettiä painoteknisiä asioita, jos sinulla on asiantunteva kumppani, joka tuntee kaikki eri painotekniikat ja osaa valita kampanjaasi parhaan tavan toteuttaa se. Paras tapa tarkoittaa myös säästöjä. Ota asiantuntija kampanjasi suunnitteluun mukaan heti alussa, niin saat parhaan mahdollisen lopputuloksen.


Milloin digipainatus on oikea valinta?


Personointi eri kohderyhmille:

  • tekstin, grafiikan ja kuvien räätälöinti vastaanottajan mukaan

Kustannustehokkuus:

  • painata tuotteita vain sen verran kuin tarvitset
  • hävikkiä ei synny

Muuntautumiskyky:

  • muutokset, päivitykset ja uusintapainokset onnistuvat nopeasti ja näppärästi

Laatu:

  • nykyaikaisilla laitteilla tehty digipainatus on vähintään yhtä laadukasta kuin muillakin tekniikoilla

Haluatko tietää lisää digipainatuksen mahdollisuuksista? 

Pyydä asiantuntija mukaan kampanjasuunnitteluun!

Elina Malmgren

Kirjoittaja:

Elina Malmgren

Kehitysjohtaja
elina.malmgren@mailhouse.fi

Näytä kaikki kirjoitukset