Mailhouse

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Suoramarkkinointi ja sen ratkaisut
    • All-Inclusive -korttikampanja
    • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
    • Asiakkuusmarkkinointi
    • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
    • Tulosteet, paino­tuotteet ja postitus­kuoret
    • Postituspalvelu
    • Kohderyhmät ja osoitteistukset
    • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Tarjouspyyntö
  • Blogi
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Henkilöstö
  • Yritys                                  
    • Tiedotteet
    • Mailhousen tarina
    • Referenssit
    • Vastuullisuus
  • Aineistonsiirto
Elina Malmgren
torstai, 10 kesäkuun 2021 / Kohderyhmät ja osoitteistukset, Suoramarkkinointi

Tapahtumat avautuvat – tapahtumajärjestäjä, oletko valmis?

Koronapandemian jälkeiset viihde- ja ammattitapahtumien patoutumat lähtevät purkautumaan kesän aikana. Syksyllä kaikki tapahtumat tulevat toimimaan jo lähes samalla tehokkuudella kuin kaksi vuotta sitten.

Pandemia-ajan rajoitusten myötä kuluttajille on jäänyt rahaa säästöön ja patoutunut tarve päästä viihtymään. Kysyntää on siis olemassa, mutta niin tulee olemaan tarjontaakin. Miten aiot houkutella kuluttajat juuri sinun tapahtumaasi? Nyt on tarpeen erottautua massasta ja siihen suoramarkkinointi ja painettu viestintä on oikea ja vaikuttava ratkaisu.

Myös ammattitapahtumajärjestäjän kannattaa olla hereillä hyvissä ajoin ja kaivaa naftaliinista vanhat konseptit. Kutsut ammattitapahtumiin on laitettava ajoissa liikkeelle. Varmista myös, että ne, jotka haluat tilaisuuteesi ilmoittautuvan, saavat tiedon tilaisuudestasi ajoissa. Oikean kohderyhmän mietinnälle kannattaa uhrata aikaa. Mietintäapua saa Mailhousen ammattilaisilta.

Oman tilaisuutesi onnistuminen lähtee yksityiskohtaisesta suunnittelusta. Paitsi kohderyhmät ja kutsut, myös kaikki tilaisuudessa tarvittavat painotuotteet ja tarrat saat samalta yhteyshenkilöltäsi Mailhousessa ja Painonetissä. Painotuotehankintojen keskittäminen yhdelle toimijalle helpottaa stressiä!

https://www.mailhouse.fi/ota-yhteytta/#henkilosto 

https://paino.net/yhteystiedot/

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Tapahtuman lähestyessä riittää, kun annat toimeksiannon painotyökumppanillesi, niin kaikki hoituu oikea-aikaisesti, laadukkaasti ja tehokkaasti niin osallistujille kuin itse tilaisuuteen.

Tapahtumajärjestäjän muistilista:

  1. Mieti kohderyhmä, kysy tarvittaessa Mailhousen ammatilaisilta apua
  2. Save the date – muistutukset ehtii vielä lähettämään ennen lomia
  3. Varsinaiset kutsut oikea-aikaisesti, jotta ilmoittautumisille jää riittävästi aikaa
  4.  Ohjelmalehtiset ja -esitteet on hyvä suunnitella ja painattaa valmiiksi
  5. Älä unohda opaskylttejä, tarroja, roll-uppeja ja muita välttämättömiä materiaaleja
  6. Oikeaa suoraa ja vaikuttavaa printtiä, niin tapahtumasi huomataan

9.6.2021 Mailhouse Oy, Elina Malmgren

LUE SEURAAVAKSI

Varainhankinta on ratkaisu, kun yhteiskunnan tuki vähenee
Yrittäjä, näetkö valoa tunnelin päässä – valmistaudu suoramainonnalla
Mitä on markkinointiviestintä -ja mitkä ovat aloittavan yrityksen tärkeimmät markkinointimateriaalit?

Yhteystiedot

asiakaspalvelu@mailhouse.fi

Mailhouse Oy
Posliinitehtaankatu 1
04260 Kerava

Palvelut ja ratkaisut

  • Suoramarkkinointi
  • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
  • Painopalvelut
  • Tulostuspalvelu
  • Digipaino
  • Tarrat
  • Postituspalvelu
  • Kohderyhmät ja osoitteistukset
  • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Aineistonsiirto
  • Mailhousen tarina

© 2021 Zeroten Oy

YLÖS