• in Suoramarkkinointi

    Suoramainonta korona-aikana – ei ainoastaan pelastus vaan mahdollisuus

    Koronapandemia-aika on laittanut meidät miettimään maailmaa monelta kantilta täysin uusiksi. Markkinointitoimenpiteistä messut ja muut kasvokkain tapahtuvat kohtaamiset on täytynyt unohtaa ja korvata vaihtoehtoisilla markkinoinnin keinoilla. Suoramainonta on yksi parhaista; väittäisin jopa, että paras. Osoitteellinen suoramainos avataan lähes aina ...
  • in Kohderyhmät ja osoitteistukset

    Kuntapäättäjä, kotiuta kunnasta karanneet!

    On luonnollista, että ihmisten kotipaikkakunnat vaihtuvat opiskelu- ja työpaikkojen ohjaamina. Monen kotiseudultaan muuttaneen haaveissa on kuitenkin paluu takaisin juurille. Nämä kunnasta karanneet ovat kunnalle mahdollisuus! Kannattaa tavoittaa karkulaiset ja tarjota heille elämänsä tilaisuutta. Miten tavoitat kuntakarkurin? Muistuta kotiseudusta...
  • in Kohderyhmät ja osoitteistukset

    Poikkeustila – Kotimaan matkailun suuri mahdollisuus

    Lataa matkailuesitteemme täältä » Koronaviruksen aiheuttamat poikkeusolot ovat muuttaneet kenties pysyvästi joidenkin toimialojen liiketoimintaa. Yrittäjät joutuvat painimaan taloudellisten vaikeuksien kanssa. Liiketoimintakonsepti on mennyt monilta osin täysin uusiksi mm. noutoruokailun myötä. Matkailuyrittäjät ovat joutuneet toteamaan ulkomaan ma...
  • in Suoramarkkinointi

    Tulostus – Suoramarkkinoinnilla rakennat suhteita – digillä rakennat linkkejä

    Miksi rakentaa vastakkainasettelua digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin välille? Nämä kaksi erinomaista kanavaa yhdistämällä päästään lyömättömiin tuloksiin. Mailhouse-konsernissa on saman katon alla paino- ja tulostustekniikan viimeiset innovaatiot ja uusin tekniikka. Se tietää asiakkaalle erottuvia toteutuksia sekä mahdollisuutta entistä tar...
  • in Postituspalvelu

    Postitus – perillemenon varmistus ja välttämätön paha

    Mitä postitustalossa tapahtuu ja miksi? Osoitteellisten lähetysten postittamisessa ei riitä, että kirjeet laitetaan kuoreen tai että niissä on pelkkä osoite päällä. Jakelija, kuten Posti, edellyttää lähetykseltä paljon toimenpiteitä ennen kuin ottaa lähetyksen vastaan ja jaettavakseen. Lähetyksessä on luonnollisesti oltava vastaanottajan osoitetied...
  • in Kohderyhmät ja osoitteistukset

    Suomen suurimmasta postitustalosta löydät Joulupukin pikku apulaiset

    Poikkeusaikana, kun pikkujouluihin ei juurikaan satsata, korvaa moni yritys pikkujouluilon henkilökunnan joululahjalla. Henkilöstöä kuuluu ehdottomasti kiittää ja piristää tällaisena aikana. Pandemia on vaatinut monilta elämäntilanteen järjestelyjä, yhteisöllisyydestä on jouduttu luopumaan ja huoli tulevaisuudesta painaa mieltä. Työnantajien on eri...
  • in Yleinen

    Ympäristövastuu on painava, mutta myös keventää omaatuntoa

    Ympäristövastuu lähtee meistä itsestämme. Kotona muistamme lajitella jätteet eikä kenellekään tulisi mieleen heittää jätskipaperia kadulle. Ympäristöajattelu istuu meissä myös työpaikalla. Säännöllisin väliajoin päivitetty ympäristösertifiointi pitää huolen, että tekemisemme rakentuu kestävälle pohjalle ja vastaa tämän päivän vaatimuksiin. Me Mailh...
  • in Yleinen

    Suoramarkkinointi & uusi sukupolvi

    Työelämää on aloittamassa sukupolvi, jonka markkinoinnin koulutuksessa ei markkinointikirjettä ole edes mainittu. Tämä sukupolvi on keksimässä pyörää uudelleen; aivan turhaan. Syksyllä 2015 Markkinointiviikko-messuilla koimme hauskan esimerkin: Mailhousen standilla markkinoinnin opiskelijanuoret kyselivät, mitä postituspalveluyritys tekee. Hämmästy...
  • in Postituspalvelu

    Kirje kontaktoi intiimisti

    Kirjeellä on ylivertainen huomioarvo. Kirjeen aika ei ole mennyt ohi. Osoitteellisena vastaanottajan käteen saakka mennyt lähetys avataan takuuvarmasti. Henkilökohtainen lähestyminen imartelee vastaanottajaansa. Jokainen on utelias tietämään, kuka lähettäjä on ja millä viestillä hän haluaa minua tavoitella. Kirje on hyvin tehokas lähestymistapa, ku...
  • in Yleinen

    Köyhä antaa vähästänsä, rikas ei paljostaankaan

    Varainhankintakampanjan paras kohderyhmä on rikkaat – vai onko? Varainhankintakampanjoiden toteuttajat joutuvat jatkuvasti pohtimaan, mistä löytää lisää avokätisiä tukijoita. Yksinkertaisin tapa ajatella olisi varmaan, että rikkailla on mistä antaa – siispä valitaan kohderyhmäksi korkean varallisuuden profiileja. Valitettavasti otsikon ...

Yhteistyössä tytäryhtiöt:

YLÖS