Mailhouse Oy on vakiinnuttanut viimeaikaisilla yrityskaupoillaan asemansa Suomessa suoramarkkinoinnin, digitaalisen printtiviestinnän ja postituksen asiantuntijana. Tulevaisuuden tavoitteena on hyödyntää muodostetun konsernin tuomia synergiaetuja, kehittää toimintaa ja jatkaa kasvua. Tammikuussa 2021 julkaistu konsernin brändistrategia ja visuaalisen ilmeen yhtenäistäminen ovat näkyvä osa tässä kehityksessä. Vuonna 2011 perustettu Mailhouse syntyi Itellan (nyk. Posti) ulkoistaessa suoramarkkinointipostitusliiketoiminnan Elina Malmgrenin ja Tuomo Mobergin perustamalle
Painonet on ostanut sidontapalveluita tarjonneen Nitovan liiketoiminnan. Nitova tulee jatkamaan Painonetissä oman yksikkönään, josta vastaa Nitovan toimitusjohtajana toiminut Ville Jaakkola. Painonetin toimitusjohtaja Petri Veilon mukaan Mailhouse-konserni turvaa sen, että sidontapalvelut pysytään tuottamaan jatkossakin neutraalisti ja toimintavarmasti, niin nykyisille kuin uusillekin asiakkaille. Nitovan liimasidonnan, wire-o -sidonnan sekä muovituksen lisäksi asiakkaat saavat myös hyötyä mm. konsernin kuoritus