Mailhouse

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Suoramarkkinointi ja sen ratkaisut
    • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
    • Asiakkuusmarkkinointi
    • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
    • Tulosteet, paino­tuotteet ja postitus­kuoret
    • Postituspalvelu
    • Kohderyhmät ja osoitteistukset
    • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Ajankohtaista
    • Blogi
    • Tiedotteet
  • Tarjouspyyntö
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Tarjouspyyntö
    • Henkilöstö
  • Yritys                                  
    • Mailhousen tarina
    • Referenssit
    • Vastuullisuus
  • Aineistonsiirto

Yrittäjä, näetkö valoa tunnelin päässä – valmistaudu suoramainonnalla

  • 0
Elina Malmgren
maanantai, 12 huhtikuu 2021 / Suoramarkkinointi, Yleinen

Ympäristövastuu on painava, mutta myös keventää omaatuntoa

  • 0
Elina Malmgren
tiistai, 28 huhtikuu 2020 / Yleinen
Ympäristövastuu lähtee meistä itsestämme. Kotona muistamme lajitella jätteet eikä kenellekään tulisi mieleen heittää jätskipaperia kadulle. Ympäristöajattelu istuu meissä myös työpaikalla. Säännöllisin väliajoin päivitetty ympäristösertifiointi pitää huolen, että tekemisemme rakentuu kestävälle pohjalle ja vastaa tämän päivän vaatimuksiin. Me Mailhouse-konsernissa työskentelemme aurinkopaneeleilla katettujen kattojen alla. Työnantaja pitää huolen, että digipainossa käytetyt paperit ovat sertifioituja. Digipaino ei käytä

Suoramarkkinointi & uusi sukupolvi

  • 0
Elina Malmgren
tiistai, 11 helmikuu 2020 / Yleinen
Työelämää on aloittamassa sukupolvi, jonka markkinoinnin koulutuksessa ei markkinointikirjettä ole edes mainittu. Tämä sukupolvi on keksimässä pyörää uudelleen; aivan turhaan. Syksyllä 2015 Markkinointiviikko-messuilla koimme hauskan esimerkin: Mailhousen standilla markkinoinnin opiskelijanuoret kyselivät, mitä postituspalveluyritys tekee. Hämmästyksellä ei ollut rajoja heidän kuultuaan, että on olemassa yritys, joka hankkii kohderyhmät, tulostaa painotuotteet, osoitteistaa lähetykset, pakkaa ne kuoreen tai

Köyhä antaa vähästänsä, rikas ei paljostaankaan

  • 0
Elina Malmgren
perjantai, 07 helmikuu 2020 / Yleinen
businesswoman
Varainhankintakampanjan paras kohderyhmä on rikkaat – vai onko? Varainhankintakampanjoiden toteuttajat joutuvat jatkuvasti pohtimaan, mistä löytää lisää avokätisiä tukijoita. Yksinkertaisin tapa ajatella olisi varmaan, että rikkailla on mistä antaa – siispä valitaan kohderyhmäksi korkean varallisuuden profiileja. Valitettavasti otsikon ikivanha sanonta taitaa pitää paikkansa. Lahjoituspäätöksellä ei ole välttämättä mitään tekemistä varallisuuden kanssa. Tuloksellisempaa onkin miettiä, mikä lahjoittajia

Yhteystiedot

asiakaspalvelu@mailhouse.fi

Mailhouse Oy
Juvan Teollisuuskatu 25
02920 Espoo
Rakennus 3. N-porras

Tavaran toimitus
Rakennus 4, laiturit 51-52

Palvelut ja ratkaisut

  • Suoramarkkinointi
  • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
  • Tulosteet, painotuotteet ja postituskuoret
  • Postituspalvelu
  • Kohderyhmät ja osoitteistukset
  • Teollisuuden pakkauspalvelu

Lataa esitteemme ja liity uutiskirjetilaajaksi

  • Aineistonsiirto
  • Mailhousen tarina

© 2021 Zeroten Oy

YLÖS