- 1
- 2
Ympäristövastuu lähtee meistä itsestämme. Kotona muistamme lajitella jätteet eikä kenellekään tulisi mieleen heittää jätskipaperia kadulle. Ympäristöajattelu istuu meissä myös työpaikalla. Säännöllisin väliajoin päivitetty ympäristösertifiointi pitää huolen, että tekemisemme rakentuu kestävälle pohjalle ja vastaa tämän päivän vaatimuksiin. Me Mailhouse-konsernissa työskentelemme aurinkopaneeleilla katettujen kattojen alla. Työnantaja pitää huolen, että digipainossa käytetyt paperit ovat sertifioituja. Digipaino ei käytä
Työelämää on aloittamassa sukupolvi, jonka markkinoinnin koulutuksessa ei markkinointikirjettä ole edes mainittu. Tämä sukupolvi on keksimässä pyörää uudelleen; aivan turhaan. Syksyllä 2015 Markkinointiviikko-messuilla koimme hauskan esimerkin: Mailhousen standilla markkinoinnin opiskelijanuoret kyselivät, mitä postituspalveluyritys tekee. Hämmästyksellä ei ollut rajoja heidän kuultuaan, että on olemassa yritys, joka hankkii kohderyhmät, tulostaa painotuotteet, osoitteistaa lähetykset, pakkaa ne kuoreen tai
Varainhankintakampanjan paras kohderyhmä on rikkaat – vai onko? Varainhankintakampanjoiden toteuttajat joutuvat jatkuvasti pohtimaan, mistä löytää lisää avokätisiä tukijoita. Yksinkertaisin tapa ajatella olisi varmaan, että rikkailla on mistä antaa – siispä valitaan kohderyhmäksi korkean varallisuuden profiileja. Valitettavasti otsikon ikivanha sanonta taitaa pitää paikkansa. Lahjoituspäätöksellä ei ole välttämättä mitään tekemistä varallisuuden kanssa. Tuloksellisempaa onkin miettiä, mikä lahjoittajia