Mailhouse

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Suoramarkkinointi ja sen ratkaisut
    • All-Inclusive -korttikampanja
    • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
    • Asiakkuusmarkkinointi
    • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
    • Tulosteet, paino­tuotteet ja postitus­kuoret
    • Postituspalvelu
    • Kohderyhmät ja osoitteistukset
    • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Tarjouspyyntö
  • Blogi
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Henkilöstö
  • Yritys                                  
    • Tiedotteet
    • Mailhousen tarina
    • Referenssit
    • Vastuullisuus
  • Aineistonsiirto
Elina Malmgren
keskiviikko, 05 toukokuun 2021 / Paino- ja tulostuspalvelut

Painotuotteen personointi tehostaa kampanjaasi

Digipainotekniikka mahdollistaa henkilökohtaisesti puhuttelevan painotuotteen

Tämän päivän digipainotekniikka on kehittynyt muutamassa vuodessa niin pitkälle, ettei digitulostettua ja offset-painettua tuotetta erota toisistaan.

Digipainotuotteet syrjäyttävät offset-tekniikkaa

Offset-painotekniikka puoltaa paikkaansa yhä suurivolyymisissä painotuotteissa, kun kaikkien tuotteiden sisältö pysyy samana. Digipaino mahdollistaa viestin kohdennettavuuden ja tekee laskevien volyymien painamisen kustannustehokkaaksi. Tulevaisuudessa digitaalisuus tulee valtaamaan alaa myös painotuotteissa.

Personoinnin mahdollisuudet käyttöön

Viestin sisältö voidaan muuttaa henkilökohtaisesti puhuttelevammaksi, kun painotuote kohdennetaan vastaanottajien mukaan.

Personointi painotekniikassa tarkoittaa muuttuvan tiedon hyödyntämistä. Jokainen painettu arkki voi olla yksilöity. Yksinkertaisimmillaan se on kirjeen osoite, joka tulostuu yhdessä staattisen sisällön kanssa. Jalostuneemmissa viesteissä voidaan vastaanottajaa puhutella etunimellä. Viestin sisältöä voidaan vaihdella tarpeen mukaan – erilaiset tarjoukset miehille ja naisille. Myös kuvitusta voidaan varioida. Mahdollisuuksia on tarjolla rajattomasti.

Kohdenna älykkäästi

Kuvitellaan, että olet rautakauppias. Kauppasi on pullollaan kevättarjouksia, mutta ei ole viisasta tarjota kaikille kaikkea. Asiakasrekisterissäsi on maaseudun miehiä ja suurkaupungin naisia. Voit muotoilla viestisi muuten yhteneväiseksi, mutta vaihtaa tarjouksen aina vastaanottajan mukaan. Maaseudun miehille raivaussahat ja suurkaupungin naisille parvekelaatat. Koko kampanja yhdellä kertaa painettuna! Näin saat kampanjastasi parhaan hyödyn irti kustannustehokkaimmalla tavalla.

Personoitu painaminen onnistuu asiantuntijan avulla

Kun suunnittelet seuraavaa kampanjaasi, käänny asiantuntijamme puoleen. Luomme yhdessä monipuolisesti personoidun viestin, jolloin saat kampanjastasi parhaan hyödyn. Muistathan, että digipainaminen on ympäristöystävällistä ja edustaa kestävää kehitystä.

Elina Malmgren
Mailhouse Oy
Myynti- ja hallintojohtaja 30.4.2021

LUE SEURAAVAKSI

Viestintätehdas aloitti Keravalla
koneellinen muovittaminen
Koneellinen muovitus tarjoaa ratkaisuja teolliseen pakkaamiseen
Osoitteettomasta osoitteelliseksi – Parveen ampumisesta täsmäosumiin

Yhteystiedot

asiakaspalvelu@mailhouse.fi

Mailhouse Oy
Posliinitehtaankatu 1
04260 Kerava

Palvelut ja ratkaisut

  • Suoramarkkinointi
  • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
  • Painopalvelut
  • Tulostuspalvelu
  • Digipaino
  • Tarrat
  • Postituspalvelu
  • Kohderyhmät ja osoitteistukset
  • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Aineistonsiirto
  • Mailhousen tarina

© 2021 Zeroten Oy

YLÖS