Yhteislähdöillä merkittäviä säästöjä lähetyskustannuksiin
All Inclusive -markkinointikonsepti yhdistää massatuotannon ja -jakelun edut yksilölliseen viestintään sekä asiakkaan oman kohderyhmän tavoittamiseen. Korttien yhteislähdöt laskevat perinteisen suoramarkkinoinnin kokonaiskustannuksia jopa 30 %.
All Inclusive –markkinointikonseptimme on yksinkertainen ja tehokas vastaus tämän päivän markkinointitarpeisiin.
Autamme asiakkaitamme tavoittamaan oikeat kohderyhmät erottuvilla, vaikuttavilla ja yksilöllisillä markkinointiviesteillä – mahdollisimman vähin kustannuksin.
Tervehdyksiä, uutisia tai tarjouksia – mitä asiakkaille haluatkaan viestittää – lähtee liikkeelle alkuun kuutena vuodenkiertoa tasaisesti rytmittävänä lähetyspäivänä: ystävänpäivänä, pääsiäisenä, kesän, koulujen ja syysloman alussa sekä joulun tienoilla.
Menetelmä hyödyntää perinteistä suoramarkkinointia, joka on edelleen ylivertainen tapa tavoittaa asiakas nykypäivän digitaalisessa viestitulvassa. Se yhdistää yhdenmukaisen formaatin, massatuotannon ja yhteislähetysten edut yksilölliseen viestintään sekä asiakkaan oman kohderyhmän tavoittamiseen.
Asiakas hyötyy etenkin lähetyskustannusten merkittävästä vähenemisestä.
Eikä siinä vielä kaikki; All inclusive –korttikampanja on tehty nimensä mukaisesti asiakkaalle helpoksi; yrityksen tulee huolehtia vain sen sisällöstä Mailhousen hoitaessa kaiken muun.
All Inclusive –markkinointikampanja toteutetaan A5-korttiformaatilla, joka on tutkitusti kustannustehokas tarjotessaan tarpeeksi tilaa oleelliselle viestille ja visuaaliselle vaikuttavuudelle päästäen lukijan kuitenkin vähällä – se saadaan haltuun yhdellä silmäyksellä.
Kortti valmistetaan laadukkaasta PEFC™-sertifioidusta paperista ja sen valmistaminen edellyttää vähemmän työvaiheita kuin kirjeen kasaaminen.
Yksilölliset All Inclusive -markkinointiviestit lähtevät yhteislähdöllä matkaan joko asiakkaan oman asiakasrekisterin mukaisiin kohteisiin tai Mailhousen eri lähteistä saadun asiakasdatan ja paikkatietoanalyysin rajaamille kohderyhmille.
Datan hyödyntäminen erilaisten asiakassegmenttien osto- ja kulutuskäyttäytymisen ymmärtämisessä avaa mahdollisuuksia asiakassuhteen elinkaaren pidentämiselle, dialogin syventämiselle, lisämyynnille sekä brändin tunnettuuden ja vaikuttavuuden lisäämiselle – mitattavasti.
Myyntijohtaja
+ 358 40 541 3308
elina.malmgren@mailhouse.fi