Mailhouse

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Suoramarkkinointi ja sen ratkaisut
    • All-Inclusive -korttikampanja
    • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
    • Asiakkuusmarkkinointi
    • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
    • Tulosteet, paino­tuotteet ja postitus­kuoret
    • Postituspalvelu
    • Kohderyhmät ja osoitteistukset
    • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Tarjouspyyntö
  • Blogi
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Henkilöstö
  • Yritys                                  
    • Tiedotteet
    • Mailhousen tarina
    • Referenssit
    • Vastuullisuus
  • Aineistonsiirto
kirjekuoria
Elina Malmgren
perjantai, 07 helmikuun 2020 / Postituspalvelu

Kirje kontaktoi intiimisti

Kirjeellä on ylivertainen huomioarvo.


Kirjeen aika ei ole mennyt ohi. Osoitteellisena vastaanottajan käteen saakka mennyt lähetys avataan takuuvarmasti. Henkilökohtainen lähestyminen imartelee vastaanottajaansa. Jokainen on utelias tietämään, kuka lähettäjä on ja millä viestillä hän haluaa minua tavoitella. Kirje on hyvin tehokas lähestymistapa, kun postilaatikot ja -luukut eivät enää täyty laskuista.

Hyvän kirjekampanjan toteuttamiseen ei tarvita syväosaamista, kun turvautuu koko toimitusketjun hallitsevaan asiantuntijaan. Asiantuntija kannattaa ottaa mukaan jo suunnitteluvaiheessa. Oikein toteutettuna kirjekampanja ei ole kallista. Kaikkien elementtien tulee tukea toisiaan siten, että toteutus onnistuu nopeasti käsin tai kustannustehokkaasti koneella.

Asiantuntijasi auttaa sinua esimerkiksi valitsemaan oikean kuoren suljentatavan tai paperilaadun. Hän varmistaa myös, ettei jakelumaksu tuota yllätystä. Sinun ei tarvitse tietää jakeluprosessin sudenkuoppia, sillä asiantuntijasi tuntee ne jo.

Sisällön suunnitteluun kannattaa panostaa. Vetoa visuaalisuudella tai tarinalla. Liitä lähetykseen jokin toimintaan aktivoiva elementti, esimerkiksi tarjouskuponki, jolla saat asiakkaasi kauppaan. Tai ohjaa asiakkaasi nettisivulle, jossa hän voi rekisteröityä tai tilata saman tien. Muista myös jälkimarkkinointi!

Nopea reagointi ja joustavuus ovat ehdoton edellytys nopeatempoisessa markkinointiviestinnän maailmassa. Hyvä kumppani pystyy vastaamaan nopeisiinkin tarpeisiin laadusta tinkimättä, kunhan tuottamiselle varataan riittävästi aikaa.

Viisi sääntöä, kirjekampanjan toteutukseen:

  1. Ota asiantuntija mukaan suunnitteluun heti alussa
  2. Mieti aikataulu ja varaa tuotannolle ja jakelulle aikaa
  3. Aktivoi vastaanottaja toimimaan
  4. Vetoa tarinalla ja visuaalisuudella
  5. Muista jälkimarkkinointi

LUE SEURAAVAKSI

Postitus – perillemenon varmistus ja välttämätön paha
Mailhouse ja Kivra käynnistävät kirjepostin ja digipostin Greenprint-palvelun
Herätä tunteita – Lähetä Feel It -kirje

Yhteystiedot

asiakaspalvelu@mailhouse.fi

Mailhouse Oy
Posliinitehtaankatu 1
04260 Kerava

Palvelut ja ratkaisut

  • Suoramarkkinointi
  • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
  • Painopalvelut
  • Tulostuspalvelu
  • Digipaino
  • Tarrat
  • Postituspalvelu
  • Kohderyhmät ja osoitteistukset
  • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Aineistonsiirto
  • Mailhousen tarina

© 2021 Zeroten Oy

YLÖS