Miten toimit, jos saat käteesi sinulle osoitetun kirjeen, etkä tiedä sen lähettäjää, saati sisältöä? Eikö se herätäkin uteliaisuutesi ja voitko jättää sen avaamatta? Pohdi asiaa lähettäjän kannalta: saat kiinnitettyä asiakkaasi huomion ainakin muutamaksi sekunniksi. Usein se riittääkin hedelmällisen asiakassuhteen syntymiseen.
Kirje on tuote, joka vangitsee vastaanottajansa huomion kerralla. Sitä ei häiritse muu digitaalinen sisältö, et tarvitse klikkejä etkä toistoja. Viesti sisäistetään heti ensi kohtaamisessa ja se jopa säilytetään ja siihen palataan.
X-Letter on kirje, jota on hiottu vielä tehokkaammaksi. Valkoinen vastaanottajan osoitteella varustettu kirjekuori ei heti paljasta lähettäjäänsä eikä sen sisältöä. Se puhuttelee vastaanottajaa henkilökohtaisesti ja suorastaan pakottaa avaamaan, jotta mysteeri selviäisi.
Vakiokokoinen C5-kuori, ikkunalla tai ilman. Sisältönä A4- tai A5-kokoinen kirje, ehkä vielä jotain aistittavaa. Voiko houkuttelevampaa olla? Viestissä voi käyttää visuaalisuutta rajattomasti ja pinta-alaan mahtuu paljon informaatiota. Voit käyttää lisäksi QR-koodia, johon mahtuu tietoa lisää. QR-koodi saattelee asiakkaasi suoraan kotisivuillesi, ohi kilpailijoiden.
Kun lähetyksen linjat ja paino pidetään kurissa, ei postimaksukaan pääse nousemaan liikaa. Yhteislähetyksissä saatat säästää postimaksuissa jopa 30 %. Mailhousen All Inclusive –konsepti yhdistää massalähetyksen edut yksilölliseen suoramarkkinointiin | Mailhouse
Lähetä meille painokelpoinen aineisto, ja me hoidamme loput: Kohderyhmät, kuoret, kirjeen painatuksen, postituksen ja jakelumaksut. Helppoa, vai mitä?
Elina Malmgren
Myyntijohtaja
16.4.2024