Kun haluat tehdä todellisen vaikutuksen asiakkaisiisi, kumppaneihisi tai henkilöstöösi, tee se tunnetasolla – vetoa aisteihin.
Lähetä kirje, jonka saapuminen huomataan. Ei ole enää tavallista, että postiluukusta tippuu miellyttäviä yllätyksiä. Sellaisia, joka kolahtaa lattialle, jonka avaamisen rapina nostattaa jännitystä ja jonka sisältö puhuttelee kaikkia aisteja. Kuuloaisti!
Lähetä kirje, jonka sisältö herättää kiinnostuksen. Kun vastaanottaja saa kirjeen, sitä tunnustelemalla jo tuntee, että sisältönä on jotain, joka herättää kiinnostuksen. Se voi olla jotain kahisevaa, jotain kovaa tai pehmeää, jotain, jonka muoto laittaa arvailemaan mitä se mahtaa olla. Tuntoaisti!
Lähetä kirje, joka on salaperäinen ja henkilökohtaisesti vastaanottajalle osoitettu. Se näyttää hyvältä ja antaa ehkä vihjeen, mitä kuoren sisällä on. Näköaisti!
Lähetä kirje, joka avattuna antaa vastaanottajalleen elämyksen. Se tuoksuu ehkä suklaalta, kahvilta, tai teearomilta. Se synnyttää muistijäljen, joka varmistaa, että lähettäjä jää mieleen positiivisella tavalla. Hajuaisti!
Lähetä kirje, jonka sisällön voi syödä. Se voi olla tuotenäyte tai suklaa, joka tuo mielihyvää. Sillä varmistat, että tuotteesi, yrityksesi ja sinut tullaan muistamaan kauan. Makuaisti!
Lähetä kirje, koska se on ainoa tapa herättää aistit, jättää muistijäljen ja saada vastaanottajassa positiivisia reaktioita. Tähän eivät digialustat pysty. Lähetä Feel It -kirje. Herätä tunteita!
Elina Malmgren
myyntijohtaja
10.5.2024