Mailhouse

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Suoramarkkinointi ja sen ratkaisut
    • All-Inclusive -korttikampanja
    • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
    • Asiakkuusmarkkinointi
    • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
    • Tulosteet, paino­tuotteet ja postitus­kuoret
    • Postituspalvelu
    • Kohderyhmät ja osoitteistukset
    • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Tarjouspyyntö
  • Blogi
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Henkilöstö
  • Yritys                                  
    • Tiedotteet
    • Mailhousen tarina
    • Referenssit
    • Vastuullisuus
  • Aineistonsiirto
Elina Malmgren
perjantai, 10 toukokuun 2024 / Asiakkuusmarkkinointi, Kohderyhmät ja osoitteistukset, Paino- ja tulostuspalvelut, Postituspalvelu, Suoramarkkinointi

Herätä tunteita – Lähetä Feel It -kirje

Kun haluat tehdä todellisen vaikutuksen asiakkaisiisi, kumppaneihisi tai henkilöstöösi, tee se tunnetasolla – vetoa aisteihin.

Lähetä kirje, jonka saapuminen huomataan. Ei ole enää tavallista, että postiluukusta tippuu miellyttäviä yllätyksiä. Sellaisia, joka kolahtaa lattialle, jonka avaamisen rapina nostattaa jännitystä ja jonka sisältö puhuttelee kaikkia aisteja. Kuuloaisti!

Lähetä kirje, jonka sisältö herättää kiinnostuksen. Kun vastaanottaja saa kirjeen, sitä tunnustelemalla jo tuntee, että sisältönä on jotain, joka herättää kiinnostuksen. Se voi olla jotain kahisevaa, jotain kovaa tai pehmeää, jotain, jonka muoto laittaa arvailemaan mitä se mahtaa olla. Tuntoaisti!

Lähetä kirje, joka on salaperäinen ja henkilökohtaisesti vastaanottajalle osoitettu. Se näyttää hyvältä ja antaa ehkä vihjeen, mitä kuoren sisällä on. Näköaisti!

Lähetä kirje, joka avattuna antaa vastaanottajalleen elämyksen. Se tuoksuu ehkä suklaalta, kahvilta, tai teearomilta. Se synnyttää muistijäljen, joka varmistaa, että lähettäjä jää mieleen positiivisella tavalla. Hajuaisti!

Lähetä kirje, jonka sisällön voi syödä. Se voi olla tuotenäyte tai suklaa, joka tuo mielihyvää. Sillä varmistat, että tuotteesi, yrityksesi ja sinut tullaan muistamaan kauan. Makuaisti!

Lähetä kirje, koska se on ainoa tapa herättää aistit, jättää muistijäljen ja saada vastaanottajassa positiivisia reaktioita. Tähän eivät digialustat pysty. Lähetä Feel It -kirje. Herätä tunteita!

Elina Malmgren

myyntijohtaja

10.5.2024

LUE SEURAAVAKSI

Suoramarkkinointi ei kuollutkaan – hautajaiset voi perua!
Osoitteellinen suoramarkkinointi
Osoitteellinen suoramarkkinointi ja pussillinen uusia
Mailhouse ja Kivra käynnistävät kirjepostin ja digipostin Greenprint-palvelun

Yhteystiedot

asiakaspalvelu@mailhouse.fi

Mailhouse Oy
Posliinitehtaankatu 1
04260 Kerava

Palvelut ja ratkaisut

  • Suoramarkkinointi
  • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
  • Painopalvelut
  • Tulostuspalvelu
  • Digipaino
  • Tarrat
  • Postituspalvelu
  • Kohderyhmät ja osoitteistukset
  • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Aineistonsiirto
  • Mailhousen tarina

© 2021 Zeroten Oy

YLÖS