Mailhouse Mixin avulla suorakirjemarkkinointi on paitsi helppoa, myös tuloksellista
Olet varmaan jo kuullut Mailhousen All Inclusive -yhteislähdöistä. Moni onkin hypännyt yhteislähtöihin mukaan ja saanut tuntuvia säästöjä, hyödyntämällä suuren lähetyserän edut.
Suorakirjeen suurin etu on se, mitä se tarjoaa kaikille aisteille. Useimpia aistielämyksiä ei digimainonta pysty tarjoamaan. Mutta Feel It -suorakirje pystyy! Lähetä jotain rapisevaa, kahisevaa, tuoksuvaa, maistuvaa, tuntuvaa, kovaa tai pehmeää. Kirjeesi avataan varmasti ja se sitouttaa asiakkaasi.
X-Letter on salaperäinen ja vastustamaton tapa kiinnittää kirjeen saajan huomio. Tunnukseton valkoinen kuori, jonka sisältää jotain yllätyksellistä, suorastaan pakottaa avaamaan kuoren. Näin saat kiinnitettyä huomion sanomaasi muutamaksi arvokkaaksi sekunniksi, jotka voivat olla ratkaisevia hyvän asiakassuhteen syntyyn.
Mietitkö mistä saisit uusia asiakkaita? Oletko analysoinut asiakasrekisterisi? Tiedätkö jo, millainen on optimiasiakkaasi? Mistä vastaavaa profiilia löytyisi lisää? U Name It -palvelu auttaa. Me löydämme asiakkaasi.
Tässä on mainittuna muutamia palveluitamme helpottamaan markkinointiratkaisujasi. Malhouse Mix yhdistää palveluita ja tuottaa huomattavasti arvoa huomattavasti tekijöidensä summaa enemmän. Yhdistämällä esimerkiksi U Name It -kohderyhmäpalvelun ja Feel It -kirjeen, voit lähettää vaikka tuotenäytteen täsmälähetyksenä juuri potentiaalisimmille vastaanottajille. Tai hyödynnä yhteislähtöjen edut ja lähetä X-letter, joka ei jää avaamatta.
Sekoita oma coctail ja tee Mailhouse Mix, ja saat myyntisi kasvuun!
Kysy lisää:
Elina Malmgren
Myyntijohtaja
elina.malmgren@mailhouse.fi