Miksi rakentaa vastakkainasettelua digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin välille? Nämä kaksi erinomaista kanavaa yhdistämällä päästään lyömättömiin tuloksiin.
Mailhouse-konsernissa on saman katon alla paino- ja tulostustekniikan viimeiset innovaatiot ja uusin tekniikka. Se tietää asiakkaalle erottuvia toteutuksia sekä mahdollisuutta entistä tarkempaan kohdentamiseen ja asiakaskohtaisesti räätälöidympiin kampanjoihin.
Mailhouse on tehnyt painotuotteen ostamisen mahdollisimman helpoksi. Suomen parhaat asiantuntijat optimoivat kustannustehokkaimmat toteutustavat ja huolehtivat asiakkaan puolesta myös jakelutavan tuomista haasteista parhaan mahdollisen lopputuloksen huomioiden.
Osoitteellinen suoramarkkinointi on todistetusti ja tutkitusti tehokasta. Sillä teet yrityksesi tutuksi. Tämän jälkeen muut kanavat, kuten sähköpostisuora toimii lähettäjän ollessa vastaanottajalle tuttu. Älykkäällä media-mixillä pääset parhaisiin tuloksiin.
Lisää tutkittua tietoa osoitteellisen suoramarkkinoinnin tehokkuudesta voit lukea esimerkiksi Print & Media -lehden artikkelista tai Postin nettisivuilta.
Vinkki hyvästä media-mixistä:
- Lähetä osoitteellinen suorakirje valikoidulle kohderyhmälle. Kirje avataan lähes aina!
- Muistuta kohderyhmää lähettämästäsi kirjeestä sähköpostilla. Nyt sähköpostikin luetaan, kun sen lähettäjä on jo vastaanottajalle tuttu
- Tue sanomaasi bannerilla tai lehti-ilmoituksella sopivassa mediaympäristössä
- Huolehdi aikataulutuksella. Media-mixin oikea-aikaisuus takaa parhaan lopputuloksen
Käyntikortit, kuoret ja muut määrämuotoiset painotuotteet kätevästi suoraan netistä www.paino.net