Mailhouse

  • Etusivu
  • Palvelut
    • Suoramarkkinointi ja sen ratkaisut
    • All-Inclusive -korttikampanja
    • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
    • Asiakkuusmarkkinointi
    • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
    • Tulosteet, paino­tuotteet ja postitus­kuoret
    • Postituspalvelu
    • Kohderyhmät ja osoitteistukset
    • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Tarjouspyyntö
  • Blogi
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Henkilöstö
  • Yritys                                  
    • Tiedotteet
    • Mailhousen tarina
    • Referenssit
    • Vastuullisuus
  • Aineistonsiirto
Elina Malmgren
tiistai, 11 helmikuun 2020 / Yleinen

Suoramarkkinointi & uusi sukupolvi

Työelämää on aloittamassa sukupolvi, jonka markkinoinnin koulutuksessa ei markkinointikirjettä ole edes mainittu. Tämä sukupolvi on keksimässä pyörää uudelleen; aivan turhaan.


Syksyllä 2015 Markkinointiviikko-messuilla koimme hauskan esimerkin: Mailhousen standilla markkinoinnin opiskelijanuoret kyselivät, mitä postituspalveluyritys tekee. Hämmästyksellä ei ollut rajoja heidän kuultuaan, että on olemassa yritys, joka hankkii kohderyhmät, tulostaa painotuotteet, osoitteistaa lähetykset, pakkaa ne kuoreen tai muoviin ja postittaa. Näinkin voi markkinointia toteuttaa! Nerokasta!

Uuden sukupolven markkinoijat osaavat käyttää kanavia monipuolisesti ja rakentaa älykkäitä media-mixejä. Tulevaisuudessa mainospostilla on tässä merkittävä rooli. Postin kautta jaettu, vastaanottajalle kotiin ja käteen toimitettu osoitteellinen kirje puhuttelee aina. Viestin käsittelyyn käytetty aika on ylivertainen muihin kanaviin verrattuna.

Lue: Postin tutkimus mainonnan spontaanista muistamisesta


Viisi vinkkiä suoramarkkinoinnin onnistumiseen

Osoitteellinen suoramainos hyvin toteutettuna

  • vie vastaanottajansa kädestä pitäen verkko- tai kivijalkakauppaasi
  • vie tarjouksesi, etusi, kuponkisi vastaanottajalle kotiin
  • antaa sinulle etulyöntiaseman kilpailijaasi nähden

Tee se paremmin kuin muut! Ammattitaitoisen kumppanin avulla toteutat kampanjasi helposti. Kaikkea sinun ei tarvitse itse osata.


Muista nämä

Suoramarkkinoinnin vahvuudet tulevat parhaiten esille kun:

  • haluat tehdä ensivaikutelman.  Sähköpostikin toimii, kun lähettäjä on tehnyt itsensä tutuksi
  • haluat, että vastaanottajalla on mahdollisuus palata viestisi pariin uudelleen ja uudelleen
  • haluat varmistaa, että viesti todella saavuttaa vastaanottajansa. Esim. osakasviestintä
  • haluat mitata palautetta kirjautumiskoodilla, tarjouskupongilla tai muulla palaute-elementillä
  • haluat hyödyntää paperin aistittavien elementtien tehoa (paksuus, kiilto, foliointi, lakkaus…)

LUE SEURAAVAKSI

Ympäristövastuu on painava, mutta myös keventää omaatuntoa
Viestintätehdas aloitti Keravalla
Osoitteettomasta osoitteelliseksi – Parveen ampumisesta täsmäosumiin

Yhteystiedot

asiakaspalvelu@mailhouse.fi

Mailhouse Oy
Posliinitehtaankatu 1
04260 Kerava

Palvelut ja ratkaisut

  • Suoramarkkinointi
  • Verkkokaupan logistiset ratkaisut ja varastointi
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • Järjestö-, liitto- ja osuuskuntaviestintä
  • Painopalvelut
  • Tulostuspalvelu
  • Digipaino
  • Tarrat
  • Postituspalvelu
  • Kohderyhmät ja osoitteistukset
  • Teollisuuden pakkauspalvelu
  • Aineistonsiirto
  • Mailhousen tarina

© 2021 Zeroten Oy

YLÖS