Vuosi korona-aikaa on takana ja auringonvalon lisääntyessä koronarajoitustunnelin päässäkin näyttää kirkkaammalta. Rokotukset etenevät ja hallitus esittelee suunnitelmiaan paluusta normaaliin. Jo pelkkänä ajatuksena nämä antavat sysäyksen talouden piristymiselle. Tämä varmasti tarkoittaa patoutuneen kulutustarpeen purkautumista. Muutokset voivat parhaimmillaan olla todella nopeita ja siksi markkinoinnin kanssa pitää olla liikkeellä nyt.
Onko tulossa ennennäkemätön kulutusjuhla?
Yrittäjä! Varmista kulutuseurojen ohjautuminen Sinun kauppaasi ja kotimaiseen kulutukseen. Valmistaudu siihen lähestymällä potentiaalista kohderyhmääsi, joka on saattanut uinua jo kokonaisen vuoden. Ole ensimmäisten joukossa kertomassa, että sinun tuotteesi ja palvelusi ovat edelleen saatavilla.
Suoramarkkinoinnin palvelut saman katon alta
Me teemme sen sinulle helpoksi. Asiantuntijamme avulla löydät juuri oikean kohderyhmän. Saat saman katon alta painotuotteen ja jakeluratkaisut. Parhaimmillaan suoramainonta tukee muuta näkyvyyttäsi. Kun viestin vastaanottaja näkee mainontaasi useasta kanavasta, on viestisi perillemeno varmempaa.
Analysoi kohderyhmäsi
Nyt on aika päivittää asiakasrekisterisi. Se voidaan tuoreuttaa, jolloin vastaanottajien osoitteet päivittyvät ja viestin perillemeno varmistuu. Asiakasrekisterisi voidaan profiloida ja vastaavaa potentiaalia on mahdollista kerätä lisää. Näin kaikki, jotka tarvitsevat tuotteitasi ja palvelujasi, voidaan tavoittaa samalla kampanjalla.
Kysy lisää Mailhousen asiantuntijoilta
Elina Malmgren, Mailhouse Oy, 11.4.2021