Mailhousen digipaino ja logistiikkapalvelut uusiin tiloihin

Lue lisää

Postitus – perillemenon varmistus ja välttämätön paha

Mitä postitustalossa tapahtuu ja miksi?

Lue lisää
Suoramarkkinoinnin ratkaisut | 31.5.2017 9:43:14

Näin rakennat osoitteellisen suoramarkkinointikampanjan

Standardikoot ja termit on hyvä tietää, vaikka ei standardin mukaisia suoramarkkinointikampanjoita rakentaisikaan.

Lue lisää

Digipainatuksella et ammu parveen

Lue lisää
Suoramarkkinoinnin ratkaisut | 4.5.2017 9:29:05

Mainosposti ei kuollutkaan – hautajaiset voi perua!

Digimarkkinoinnin myötä monet olivat valmiit hautaamaan perinteisen suoran. Digi tuli jäädäkseen, mutta suoramarkkinoinnin kanavat saavat siitä uutta nostetta. Huhut mainospostin kuolemasta ovat vahvasti liioiteltuja.

Lue lisää

Tehosta järjestöviestintää markkinointiviestinnällä

Suoramainontaan pätee samat lainalaisuudet kuin tiedottamiseenkin. Järjestömaailmassa jäsenistölle ei suoramarkkinoida, heille tiedotetaan. Voidaan kuitenkin puhua markkinointiviestinnästä.

Lue lisää
Suoramarkkinoinnin ratkaisut | 20.4.2017 8:00:00

Suoramainos on odotettu ja tervetullut posti

 

Milloin viimeksi kirjoitit ja lähetit osoitteellisen kirjeen?

Havahduin siihen ääneen. Tähän aikaan päivästä? Tähän aikaan viikosta? Oliko se todella se. Postiluukun kolahdus? Kyllähän se kolahtaa kun aamun lehti tulee, mutta eipä juuri muuten. Hiivin uteliaana eteiseen ja siellähän se odottaa minua. Kirje!

Lue lisää
In-house-palvelut | 13.4.2017 8:00:00

In-house-palvelut vai vuokratyövoima?

 

Tilapäisapua voi saada kustannustehokkuudesta tinkimättä

Teollisuuden alalla riittää tilanteita, jolloin omat resurssit eivät riitä. Suhdanteet vaihtelevat ja yllättäviin tilanteisiin on reagoitava nopeasti. Perinteisen vuokratyövoiman hankkiminen ei aina ole paras mahdollinen vaihtoehto, vaan ratkaisuna voi vaihtoehtoisesti olla in-house-palvelut.

Lue lisää
Suoramarkkinoinnin ratkaisut | 11.4.2017 8:00:00

Suoramarkkinointi rakentaa suhteita ja digi rakentaa linkkejä

 

Miksi rakentaa vastakkainasettelua digin ja perinteisemmän markkinoinnin välille? Yhdistämällä nämä kaksi erinomaista palvelua päästään lyömättömiin tuloksiin. 

Viime viikolla julkaisimme koko graafisen- ja suoramarkkinoinnin toimialaa ravistelevan uutisen Mailhousen ja Koliprintin yhdistymisestä. Yhdistyminen merkitsee entistä monipuolisempaa tarjontaa suoramarkkinointiasiakkaille.

Lue lisää
Tiedote | 22.3.2017 14:03:33

Mailhouse ja Koliprint yhdistyvät

Asiakas saa Pohjoismaiden monipuolisimman tarjonnan suoramarkkinoinnin tarpeisiin.

Kaksi arvostettua graafisen suoramarkkinoinnin ja asiakasviestinnän tuottajaa Koliprint Oy ja Mailhouse Oy yhdistyvät 1.4.2017. Kokonaisuus muodostaa skandinaavisesti ylivertaisen suoramarkkinoinnin palvelutarjoajan, jonka liikevaihto on yhdessä n. 12 miljoonaa euroa ja henkilöstöä yhteensä 80 alan ammattilaista. Yhtiöt jatkavat toistaiseksi itsenäisinä yhtiöinä.

Lue lisää